Класний керівник

Інформаційна картка
учасника міського туру всеукраїнського конкурсу
"Класний керівник року-2015"
Прізвище, ім'я, по батькові          Танасюк Тамара Леонідівна


Місце роботи (повна назва, телефон):

                                   Іллічівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2
                                                             Іллічівської міської ради;
                                                               Вчитель фізики та економіки
                                                                        Стаж роботи  -  14років
    
                                                                    ІІ кваліфікаційна категорія
                                                                Класний керівник 9-А класу

Педагогічне кредо :
 «Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити».
 Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються:
1.Проектна діяльність.
2.Метод співробітництва.
3.Застосування ІТК.
4.Рольові ситуативні ігри.
5.Година класного керівника.
6.Тренінги.

Власний особистісний і педагогічний портрет:
    Власний особистісний і педагогічний портрет.
         Я – вчитель. Я – класний керівник. Моє покликання – не просто виростити людину, а навчити її жити в сучасному суспільстві. І неважливо стане вона фізиком, музикантом чи філологом. Важливо, щоб вона була порядною, чесною,мужньою людиною . Щоб віддано любила свою країну, була надійною і доброю по відношенню до інших.
        Закінчила  у 2002 році Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка  і методика середньої освіти. Математика» та здобула  кваліфікацію  вчителя математики й основ економіки. Маю загальний стаж 14 років, ІІ кваліфікаційна категорія. Стаж класного керівника - 5 років.
        Проблема над якою працюю«Формування життєвої компетентності учнів шляхом впровадження інноваційних технологій виховання».
 Свою виховну діяльність я будую на трьох китах: розвиток, творчість, комфорт,  бо  вважаю,  учні  мають  розвиватися  творчо  і  відчувати  себе  комфортно  у  сучасному  світі.
Мета виховної діяльності – виховати людину нового покоління, використовуючи передові інноваційні технології виховання.
         Завдання, які я ставлю перед собою  як класний керівник:
- навчаючи інших – навчаюсь сама;
- без любові до дітей немає класного керівника: ні посада, ні звання, ні освіта не зарадять;
- шукаю в учневі хороше;
- стежу за тим,  щоб мої слова не розходилися з ділом;
- спостерігаю постійно за змінами в особистості учня;
- як вчитель, як класний керівник намагаюся не відставати від сучасності, бо живу  пліч -о- пліч  з молодим поколінням, а тому маю бути не лише на рівні з молоддю, а бути кращою, йти на крок вперед.
       Змінюється світ, змінюються підходи до виховання дітей, та незмінним залишається головне призначення вчителя, класного керівника – виховати людину бути Людиною: Людиною з вогнем у серці, з бажанням прагнути до кращого. Саме в цьому полягає моє кредо: «Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити».
 В усіх моїх здобутках відчуваю підтримку родини: чоловіка, сина і доньки. І маю у серці надію: крокуючи без вороття,нездійснена збудеться мрія і буде вести крізь життя!
 15. Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів в періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням.

Блог  2013fizika23.blogspot.com

                                                            Мій клас 9-А







                                                                      Мій клас 8-А
                                                           



Загальні відомості
                                     про класного керівника




1.     Прізвище, ім’я, по батькові
                                             Танасюк Тамара Леонідівна
  
2.     Освіта : повна вища
3.     Закінчила: в 2002 р Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського  .
4.     Спеціальність   «Педагогіка і методика середньої освіти. Математика».
за дипломом
                                
     5.Кваліфікація: вчителя математики і основ економіки.


6.Стаж  роботи      14 років

6.Посада : вчитель фізики та економіки


ВИХОВНА  ДІЯЛЬНІСТЬ
 ІЛЛІЧІВСЬКОЇ  ЗОШ №2    І-_ІІІ СТУПЕНІВ
ГРУНТУЄТЬСЯ
НА НАУКОВО-ПРАВОВІЙ БАЗІ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ

·        Конституція України
.   Концепція національно - патріотичного виховання молоді
.   Програма патріотичного виховання
·        державна національна програма “Освіта (Україна: ХХІ століття)”
·        Національна доктрина розвитку освіти
·        Закони України:
Про освіту - 23.95.91р. №1060-ХІІ
Про загальну середню освіту - 13.05.99р. №651- ХІV
Про молодіжні та дитячі громадські організації - 02.12.98р.  №281-ХІV
Про свободу совісті та релігійні організації - 23.04.91р. №987-ХІІ
Про об’єднання громадян - 16.06.92р.  №2460-ХІІ
Про захист суспільної моралі - 23.11.03р. №1296- ІV
Про державну допомогу сімям з дітьми21.11.92р.
·        Цивільний кодекс України
·        Конвенція   про права дитини
·        Декларація про права дитини
·        Программа Міністерства освіти та науки України «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»


Проблема, над якою працює вчитель:
«Впровадження передових інноваційних технологій, як засіб досягнення високої результативності виховного процесу».




Проблема, над якою працює методичне об’єднання:
«Збереження та зміцнення фізичного здоров'я учнів, їх моральне і громадянське виховання шляхом тісної співпраці сімї та школи».




Проблема, над якою працює школа:
«Впровадження передових інноваційних технологій, як засіб досягнення високої результативності навчально – виховного процесу».





РЕЖИМ РОБОТИ ШКОЛИ
І семестр з 01.09 по 29.12                   ІІ семестр з 13.01 по 27.05

Канікули:
Осінні з 22.10 по 01.11
Зимові з 30.12 по 12.01
  Весняні з 28.03 по 06.04






Розклад уроків
9-А  класу на 2015/2016 н.р.

№ уроку
Предмет
кабінету

№  уроку
Предмет
№ кабінету

Понеділок
1.
Інформатика (1)
30
Четвер
1.
Хімія
28

2.
Фізика
27
2.
Історія
36

3.
Рос.мова
32
3.
Англійська
33

4.
Біологія
16
4.
Ф-ра


5.
Хімія
28
5.
Алгебра
32

6.
Ф-ра

6.
ОЗ
24

7.
Інформатика (2)
30
7.

Укр.мова

18

Вівторок
1.
Класна година
27
П’ятниця
1.
Біологія
  16

2.
Алгебра
32
2.
Світова література
21

3.
Англійська
33
3.
Геометрія
32

4.
Укр.мова
18
4.
Ф-ра
  

5.
Історія
36
5.
Укр.літ
18

6.
Укр.літ
18
6.
Худ.кул
15

7.
8.
Праця
Ф-ра

7.
  Географія
23

Середа
1.
Геометрія
32





2.
Світова література
15




3.
Фізика
27




4.
Право
35




5.
Рос.мова
34




6.
Біологія
16




7.
Історія
36












№ уроку
Початок – кінець уроку
Перерва (хв.)
1.  
800-845
10
2.  
855-940
15
3.  
955-1040
15
4.  
1055-1140
10
5.  
1150-1235
5
6.  
1240-1325
5


Список учителів, які викладають у класі

Предмет
ПІБ
Телефон
Математика              

Жуматій Тетяна Сергіївна

Укр. мова                  
Укр. літер
Дмитришина Зоя Володимирівна

Фізика                         Біологія

Танасюк Тамара Леонідівна
Глущенко Любов Павлівна


Анг. мова                  
Скліфасовська Ольга Юріївна

Рос. мова                    Хімія      
Мерц Ольга Аркадіївна                
Гученко Світлана Василівна


Заруб. література      
Географія                  
Андрущенко Юлія Русланівна
 Захарова Олеся Олександрівна

                     
Образотворче мистецтво
Хоменок Марина Віталіївна

Історія України         
Основи здоров'я         Фізкультура   
Конофольська Ольга Володимирівна
Ємануїлова Олена Євгенівна

Стадницька Алла  Дмитрівна


Психолог
Політанська Галина Валеріївна

Соціальний педагог
 Лисенко Ольга Вікторівна



Приймальня школи




Психолого – педагогічна характеристика класу

Загальні відомості про клас
У   класі навчається 23 учнів, з них: 12 дівчат і 11 хлопців. В класі  більша група учнів має високий і достатній рівень  інтелектуального розвитку. Показники успішності навчання дітей у класі такі:
·        Високий рівень навчання -16%
·        Достатній рівень навчання -45%
·        Середній рівень навчання -35%
·        Низький рівень навчання -4%
    Значна кількість дітей має високий навчальний потенціал і хороші здібності. Близько90% навчається із задоволенням. Труднощі під час вивчення окремих предметів виявляють :Листочкін Владислав, Майдукова Катерина, Ляшенко Кирило.
Згуртованість класу
·        80% проявляють себе надзвичайно активно в колективі класу і його житті;
·        20%  мають середній рівень активності;
·        0%  пасивні щодо справ колективу.
Це проявляється в організації шкільних заходів, а також в позашкільному житті класу.
Організованість класу
 Під час уроків можна відмітити достатній (середній) рівень уваги (в межах вікової норми). Значна частина учнів  класу  мають  достатній  рівень  мислення, характеризуються добре розвинутою слуховою, зоровою, механічною та змішаною пам’яттю,але  є деякі труднощі з довільністю, самоорганізацією учнів.  Враховуючі вікові особливості,  вчителі-предметники і класний керівник працюють над  цією проблемою.
Характеристика взаємин у класі
Стосунки у класі: активні, комунікабельні,  товариські,  емоційні,  доброзичливі, дружний, згуртований колектив. Рівень взаєморозуміння у класі на досить високому рівні, учні допомагають один одному, коли відчувають у  цьому потребу. У відносинах домінує рівноправність, але є учень, який потрапив в групу «аутсайдерів». (Ляшенко К).   З цим учнем проводяться індивідуальна робота (бесіди), як класним керівником, так і психологом школи. До роботи  залучаються і батьки. Окрім того було проведено ряд класних годин з метою згуртування колективу.
Зв΄язок з іншими класами
Добре спілкуються з паралелями інших класів.
Висновки і пропозиції
 Діти цінують колектив та належність до нього.
В даному колективі присутні всі умови для творчого та фізичного розвитку учнів.        Батьки  намагаються  тримати  ситуацію  під  контролем, цікавляться інтересами дітей, розвитком класного колективу, постійно  відвідують батьківські збори, завжди готові прийти на допомогу.  Але є необхідність постійного додаткового  контакту з батьками Ляшенко К. і не тільки з боку класного керівника, а іноді і з боку адміністрації школи.



Виховна модель класу «Крок до зірок»


Сузір`я дисципліни і порядку:
1.Андрусишин Марія
2. Замалдінова Діана
3.  Жорняк Сергій

Чергування:
-        по школі;
-        в класах.
Контроль:
-        відвідування;
-        дисципліни на перервах та при проведенні масових заходів;
-        виконання Кодексу честі учнів школи.
Формування:
-        культури поведінки;
-         правової культури.
Сузір`я інтелектуальне – навчальне:
1.   Прокопенко Арсен.
2.   Ведмідська Аліса.
3.   Загрійчук Ангеліна.
4.   Гончарук Тетяна.
-        діяльність МАН;
-        участь у шкільних і міських олімпіадах з навчальних предметів;
-        проведення шкільних інтелектуальних конкурсів та участь у міських;
-         проведення тематичних предметних тижнів.

Сузір`я праці і профорієнтації:
1.   Олійник Максим.
2.   Селіверстов Олександр.
3.   Котик Ілля.
4.   Халаім Вадим.
Організація:
-        суспільно корисної праці в школі та за її межами;
-        екскурсій на підприємства;
-         зустрічей з батьками – представниками різних професій.
Сузір`я «Дозвілля»:
1.Ватан Кирило
2. Басюл Олена.
3.Дюльгер Аліна.
4.Петрик Любов.
5.Майдукова Катерина.
Організація:
-        вечорів і дискотек;
-        змістовного дозвілля учнів та молоді мікрорайону школи;
-        естетичного виховання учнів;
-        екскурсій по історичних місцях України;
-        зустрічей з працівниками СССД;
-        зустрічей з працівниками міської служби у справах неповнолітніх.
Пропаганда:
-        здорового способу;
-        правових знань.
Розвиток:
    - творчих здібностей підлітків.




Сузір`я інформації:
1.Кузнєцова Дарія.
2.Дзекунова Валентина.
3.Міхасенко Ольга.

Організація:
-         роботи шкільної та класної преси;
-         конкурсів тематичних газет і плакатів;
-         класних прес - бюлетенів.
Участь
- в оформленні приміщення школи
Сузір`я військове – спортивне:
1.Ляшенко Кирило.
2.Листочкін Владислав.
3.Парішкура Даніїл.
4.Даляк Віктор.
Організація:
-        шкільних спортивних змагань і участь у міських.
Проведення:
-        зустрічей з учасниками ВВв, АТО та волонтерів;
-        участь у волонтерських заходах.






  загально визначені  цінності 

 виховання особистості 

1.     Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

2.     Ціннісне  ставлення до людей.

3.     Ціннісне ставлення до природи.

4.     Ціннісне ставлення до культури та мистецтва.

5.     Ціннісне ставлення до праці.

6.     Ціннісне ставлення до себе.


ЗАВДАННЯ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ:

·        Формування національної свідомості, любові до рідної землі, родини, бажання працювати задля розквіту держави, готовності її захищати.
·        Виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування нею власної світоглядної позиції.
·        Формування духовного світу дитини засоба­ми інтеграції всіх ланок розвивального процесу на основі виробленого досвіду як народної, так і наукової педагогіки.
·        Формування основ світогляду, цілісного бачення навколишнього світу і самих себе, свого місця та ролі в природі і суспільстві.
·        Удосконалення знань, умінь і навичок вихованців через спеціально підібрані і адаптовані засоби різних видів діяльності.
·        Створення умов для реалізації фізичних, естетичних, мо­ральних і    духовних можливостей кожної дитини.
·        Орієнтувати пізнавальну та практичну діяльність на ознайомлення з кращими надбаннями національної культури.
·        Поєднувати практичну роботу з науково-пізнаваль­ною та пошуковою діяльністю.
·        Збагачувати вихованців основами знань з історії рідної культури.
·        Виховувати почуття національної гідності та гордості за культурні надбання українських народних традицій.
·        Задовольняти власні потреби учнів в пізнавальній та практичній діяльності.
·        Шанобливе ставлення до історичних пам’яток, активна діяльність школярів по поліпшенню умов життя в рідній місцевості, участь у відроджені забутих та створені нових національно-культурних традицій регіону.


Основні завдання виховної роботи в класі

1.      Консолідація зусиль педагогів, сім’ї, громадськості щодо поліпшення всебічного виховання і навчання юних одеситів.
2.      Сприяти тому, щоб зміст і форми колективної творчої діяльності та індивідуального впливу допомагали кожному з учнів знайти себе, самовизначитися.
3.      Стимулювати самостійність учнів у процесі навчання, збуджувати їх інтерес до науки і техніки.
4.      Формувати поняття професійного самовизначення.
5.      Виховувати високу моральність у взаєминах юнаків та дівчат, ознайомити їх із законодавством України про шлюб і сім’ю.
6.      Формувати вміння цінувати себе як унікальну і неповторну особистість;   визначати свій соціальний статус у соціальній групі, уникати конфліктних ситуацій, адаптуватися в різних життєвих ситуаціях та конструктивно впливати на них,   коректувати та регулювати власну поведінку.
7.      Прилучати учнів до духовної культури, до скарбів українського народу та кращих зразків світової культури.
8.       Розвивати та удосконалювати навички самопізнання, самовизначення, самореалізації, самовдосконалення, самоствердження, самооцінки.
9.      Стимулювати креативність, ініціативність, ерудованість, правосвідомість, працездатність.


Зайнятість учнів
 у гуртках та позашкільних закладах
№ з/п
Прізвище, ім’я учня

1.
Майдукова Катер.
Художня школа
2.
Кузнєцова Дарія
Плавання
3.
Олійник Максим
Плавання
4.
Прокопенко Арсен
Поліглот(анг. мова), Народне мистецтво(гітара), баскетбол
5.
Даляк Віктор
Музична школа(гітара),карате,анг.мова
6.
Басюл Олена
Поліглот(анг. мова),студія танця «Кит»
7.
Ляшенко Кирило
Спорт. клуб « Катана», карате
8.
Селіверстов Олексан.
Еліт теніс клаб(великий теніс)
9.
Котик Ілля
футбол
10.
Дзекунова Валентина
Англійська мова, танці
11.
Ведмідська Аліса
Гімнастика, анг. мова
12.
Ватан Кирило
Спорт. клуб « Катана», карате
13.
Халаїм Вадим
футбол
14.
Загрійчук Ангеліна
Танці, муз. Школа

15.
Дюльгер Аліна
«Мальва» народні танці
16.
Гончарук Тетяна
Малювання
17.
Андрусишин Марія

18.


19.


20.


21.


22.


23.


24.




Робота з батьками

Теми батьківських зборів
1.    1. Організація навчального процесу.  2.Бесіда з батьками про необхідність підготовки до ДПА.(03.09.15)
2.    1.Про результати навчання за перший семестр. 2.Трудове виховання і професійна орієнтація старших підлітків. 3.Обговорення плану роботи на канікули та другий семестр.(24.12.15)
3.    Батьківські збори :  «Вибір подальшого шляху за та проти.»(25.02.16)
4.    Батьківські збори : «Як підготувати дитину та себе до майбутньої державної атестації».
«Як ви сприяєте в сім’ї розвитку творчих здібностей дитини?»(28.04.16)



Кількісний склад учнів за віком

Рік народження
Загалом учнів
Дівчат
Хлопців
2000
13
9
4
2001
10
3
7

23
12
11






Орієнтовне положення про батьківський комітет класу
1.   Батьківський комітет класу – це об’єднання батьків, діяльність яких спрямована на всебічне сприяння педагогічному колективові вчителів, які працюють із класом, класному керівникові, співпраці родини та школи на користь учнів класу
2.   Батьківський комітет обирається на батьківських зборах на початку навчального року терміном на один навчальний рік
3.   До батьківського комітету класу можуть бути обрані батьки будь – якого учня класу за їхнім бажанням або згідно з пропозицією більшості учасників батьківських зборів
4.   Голова батьківського комітету обирається з числа членів батьківського комітету на першому засіданні
5.   Про свою діяльність батьківський комітет звітує перед батьківськими зборами
6.   Збори батьків мають право вимагати від батьківського комітету позачергового звітування, якщо існують підстави для сумнівів у діях останнього
7.   Батьківський комітет класу бере участь у засіданнях ради школи, шкільних конференціях, зустрічах батьківських комітетів класу зі шкільною адміністрацією
8.   Засідання батьківського комітету класу відбуваються три – чотири рази за навчальну чверть. Ухвалені рішення фіксуються в протоколі, який зберігається в голові батьківського комітету

Батьківський комітет класу зобов’язаний

ü             Допомагати класному керівникові в налагодженні контакту з колективом батьків;
ü             Залучати батьків до спільної діяльності з дітьми;
ü             Впливати на формування культури батьківського  спілкування;
ü             За необхідності бути посередником між родиною, школою, громадськими організаціями;
ü             Стимулювати ініціативність і відповідальність у вихованні підростаючого покоління;
ü             Висувати пропозиції щодо поліпшення освітньо – виховного процесу в школі;
ü             Дотримуватися етичних норм у спілкуванні з педагогами, учнями та батьками школярів.


Батьківський комітет має право
ü             Брати активну участь в організації освітньо – виховного процесу класу;
ü             Допомагати класному керівникові та школі в придбанні підручників і посібників;
ü             Разом з класним керівником відвідувати учнів удома;
ü             Бути присутнім на уроках і позакласних заходах;
ü             Висловлювати свій погляд на проведення класних заходів;
ü             Разом із класним керівником впливати на безвідповідальних батьків;
ü             Проводити бесіди з проблемними учнями;
ü             Підтримувати тісний контакт із правоохоронними органами та громадськими організаціями з метою захисту прав та інтересів дитини і родини;
ü             За необхідності залучати фахівців різних галузей для розв’язання проблем сімейного виховання.


Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник:
·         Класний журнал.
·         Особові справи учнів.
·         Табелі успішності учнів.
·         План виховної роботи.
·         Конспекти виховних годин, годин спілкування, диспутів.
·         Розробки сценаріїв виховних за­ходів.
·         Тека психолого-педагогічних спо­стережень.
·         Щоденник роботи з «важкими» учнями.
·         Протоколи батьківських зборів.
·         Матеріали щодо запобігання ди­тячому травматизму, бесіди з пра­вил дорожнього руху, облік про­ведення інструктажів з безпеки життєдіяльності.
·         Літопис або фотодокументи клас­них справ.



Циклограма класного керівника

Щоденно:
1. Робота з тими, хто запізнюється, та виявлення причин відсутності учня.
  2.  Організація харчування учнів.
3.            Організація чергування учнів.
4.            Індивідуальна робота з учнями.
5.            Контроль за зовнішнім виглядом

Щотижня:
1.  Перевірка щоденників.
2.               Проведення заходів за планом.
3.               Робота з батьками за планом.
4.               Робота з вчителями - предметниками
5.       Зустрічі з психологами або мед­сестрою, психолого-педагогічні спостереження.

Щомісяця:
1.              Відвідування уроків класу.
2.               Консультації психологів стосовно важковиховуваних дітей.
3.               Зустрічі з батьками за планом.
4.               Нарада щодо планування робо­ти.

Один раз на семестр:
1.  Оформлення класного журналу.
2.              Аналіз виконання плану, корекція.
3.              Проведення батьківських зборів, засідання батьківського комітету.

Один раз на навчальний рік:
1.             Оформлення особових справ.
2.              Аналіз роботи та складання плану виховної роботи.
3.              Статистичні дані.
4.              Проведення відкритого виховного заходу.



Зміст роботи класного керівника

        Вивчення учнів.
        Об'єднання учнів у колектив.
        Співпраця з дитячими та моло­діжними організаціями.
        Робота з батьками та громадські­стю.
        Співпраця з культурно-освітніми  та позакласними установами.    
        Співпраця із шкільним психологом.  
        Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо - естетичної, суспільно - гуманітарної, фізкультурно-оздоровчої,  ціннісно-орієнтовної.   
        Індивідуальна робота з учнями.
        Побудова системи виховної роботи в класі.
        Співпраця з вчителями - предметниками щодо дотримання єдиних  педагогічних вимог у класі.


Напрямки роботи на 2015-2016 навчальний рік
1.     Організація класного колективу. Продовжити роботу по створенню згуртованого та працездатного колективу.
2.     Сприяти тому, щоб зміст та форми колективної творчої діяльності допомагали кожному знайти себе, самовизначитися.
3.     Забезпечити виховання позитивних рис характеру: доброта, скромність, правдивість, повага до старших, дбайливість, організованість, старанність, рішучість, сміливість тощо.
4.     Виховувати здатність до самоаналізу, самооцінки, використовувати досвід самовиховання.
5.     Виховувати демократичну культуру поведінки, повагу до інших, толерантність, здатність відстоювати власну думку, не піддаватися чужому впливу.
6.     Виховувати правову культуру, повагу до законів та упевненість у необхідності суворого їх дотримання, непримиренність до противоправної поведінки.
7.     Виховувати послідовні демократичні переконання, вміння легальними засобами захищати загальновизнані суспільні цінності.
8.     Навчати учнів у відповідності з нормами права діяти в типових життєвих ситуаціях, виконуючи різні соціальні ролі.
9.     Сприяти пошуку шляхів вирішення життєвих ситуацій у відповідності з нормами права, вихованню потреби співвідносити свою поведінку з вимогами законів української держави.
10. Сприяти розвитку суспільної та соціальної відповідальності.
11. Виховувати позитивне відношення до праці.
12. Виховувати вміння розумно планувати та організовувати свій час.
13. Сприяти вихованню здорового способу життя, запобіганню шкідливих звичок.
14. Сприяти вихованню високої моральності у взаємовідносинах хлопців та дівчат, гендерної чутливості.
15. Залучення до духовної культури, скарбів української та світової культури.
16. Сприяти розвитку організаційних вмінь та навичок, залучення до суспільно – корисної праці.
17. Виявляти творчі здібності учнів та сприяти їх розвитку.



План виховної роботи:




Вересень
2015


Робота з батьками

Запобігання дитячого
травматизму

Індивідуальна виховна  робота
з учнями

Самоврядування

Виховна
 діяльність
Місячник безпеки  життєдіяльності та фізичного виховання.
1.09-4.09
Батьківські збори.
1. Організація навчального процесу.
2.Бесіда з батьками про необхідність підготовки до ДПА.
1. Вступний інструктаж з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Тиждень  безпеки  руху:  «Увага!  Діти  на  дорозі!»
Обов’язки  і  права  пішоходів

1. Акція «Урок»
2. Індивідуальні бесіди з учнями з приводу відвідування школи. Складання соціального паспорту класу.

Класні збори.
1.Про організацію роботи класного колективу на поточний рік.
2.Вибори активу класу.
Чергування класу по школі
Свято Першого Дзвоника,  Дня знань.
Патріотичне та естетичне виховання
1. Класна година
Україна – єдина країна
2. Участь у міському святі квітів та дарів природи
7.09-11.09
Бесіди з батьками проблемних дітей.

Тиждень  здоров’я:  «Здоров’я – найцінніший  скарб»
Інструктаж з правил дорожнього руху.


Розробити систему  виховних занять згідно з нахилами дітей , враховуючи їх інтереси.
Контроль за зовнішнім виглядом учнів.
Класна година до Міжнародного дня грамотності
Патріотичне виховання


14.09-18.09
Бесіди з батьками проблемних дітей.






Тиждень здоров’я «Здоров’я - найцінніший скарб»
Бесіди .
«Основні складові здоров’я ».
«Кишково-шлункові захворювання та їх профілактика»
Вивчення адаптації.
Залучення учнів до відвідування занять у позашкільних закладах.
Індивідуальні бесіди.
Робота з учнівськими щоденниками.
Оформлення класного куточка.
Участь у рейді «Лист пораненому»
Безпека життєдіяльності
Класна година до Дня рятівника : «Сміливий,  сильний  герой-рятівник»
Правила безпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях.

21.09-25.09
Спостереження за реакцією батьків на оцінки школярів та записи у щоденниках.
Тиждень протипожежної безпеки «Вогонь – друг чи ворог»
Перша  допомога  потерпілим.  Гасіння  пожежі
 Інструктаж з протипожежної безпеки.




Індивідуальні бесіди.
Робота з учнівськими щоденниками.
Підготовка до Дня вчителя та Всеукраїнського дня бібліотек.

Патріотичне виховання
Класна година :«Герої  партизанського  руху  нашого  краю»
«Як  зберегти  море  від  забруднень?»


Жовтень
2015


Робота з батьками

Запобігання дитячого
травматизму

Індивідуальна виховна робота
з учнями

Самоврядування

Виховна
 діяльність
Місячник  художньо – естетичного  та  екологічного  виховання 
«Земля – наш  спільний  дім».    Місячник  безпеки  використання  газу  у  побуті.
28.09-02.10
Обговорення з батьками та учнями шкільних проблем та інновацій .
Бесіда.
«Безпека та небезпека для життя». Загальні  відомості  про  природний  і  зріджений  газ. Правила безпечного  користування побутовими  газовими  приладами.  Наслідки  вибуху  газу.
Акція «Заради життя»
Аналіз зошитів та
щоденників учнів.
Аналіз зауважень вчителів– предметників у щоденниках.
Засідання активу класу.
Випуск вітальної стіннівки до Дня вчителя.

Класна година
 «Раз  добром  зігріте  серце  вік  не  охолоне»
Класна година Проведення уроку милосердя до Міжнародного дня  людей похилого віку
Морально-етичне виховання
День  працівників  освіти
05.10-09.10
Бесіди з батьками проблемних дітей
Бесіда з батьками
«Чи всі захоплення ваших дітей ви сприймаєте та підтримуєте?»
Бесіда.
«Здорова
 природа-здорова людина».
Бесіда .«Вибухонебезпечні предмети та випадки травматизму. Застереження загибелі від таких предметів» Дії  в  разі  виявлення  запаху  газу. Ознаки  отруєння  газом.  Запобігання  отруєнню  газом.  Перша  допомога  в  разі  отруєння  газом.
Вивчення інтересів
учнів  у процесі спілкування.  
Індивідуальні бесіди
Бесіда із лікарем:«Здоровий спосіб життя» Формування здорового способу життя
Контроль за зовнішнім
виглядом учнів.
Участь  у  міських  акціях  з  благоустрою  міста
Тиждень правознавства – проведення диспуту «Чи потрібне загальне правове поле»
Правове та громадянське виховання.
12.10-16.10
Батьківський лекторій.
Помилки сімейного виховання як причина «важких» школярів.
«Як допомогти дітям добре вчитися?»»


Бесіда.
«Основні небезпеки. Правила поведінки під час стихійних лих». 
Загальні  правила  з  безпечного  користування  електропобутовими  приладами.
Можливі  несправності  електричних  дротів

Вивчення впливу колективу на особистість.
Анкетування «Мої  друзі в класі» Анкетування «Я і клас»..
Випуск стіннівки до
«День  захисника  України!»
 Участь  в  конкурсі  екологічного  плакату  «Збережемо  планету  чистою!»
Класна година присвячена: 73- денна оборона Одеси.
 «День  захисника  України!»
День  українського  козацтва. 
День  захисника   України.  День  утворення  УПА

19.10-21.10
Планування роботи на осінніх канікулах.
Бесіда.
 «Книга  чи  комп’ютер?   За  і  проти»
 Інструктаж  «Правила  безпеки  під  час  осінніх  канікул»
Індивідуальні бесіди.
Робота з учнівськими щоденниками.
Участь  в  операції  «Живи,  книго!»
Класні збори.
Аналіз виконання доручень.
Планування роботи на осінніх канікулах.
Класна година.
До Дня визволення України від німецько-фашистських загарбників
Патріотичне виховання
Міжнародний  день  шкільних  бібліотек

       К А
          Н І
        К У
       Л И









Листопад
2015


Робота з батьками

Запобігання дитячого
травматизму


Індивідуальна виховна  робота
з учнями

Самоврядування

Виховна
діяльність
Місячник  правових  знань  і  національного  виховання  «Я – громадянин  української  держави»
02.11-06.11
Робота батьківського комітету.
Батьківські збори: Правильний вибір професії та її значення для особистості.
Бесіда .
«Дорожньо – транспортні пригоди».
Зустріч  з  працівниками  правоохоронних  органів  з  метою  профілактики  правопорушень


Анкетування «Чи знаєш ти обов’язки громадянина?»
Індивідуальні бесіди.
"Країна, в якій я живу"- анкетування

Патріотичне виховання
«Подорож  вулицями  Києва»
«Визволення  Києва»
09.11-13.11
Бесіди з батьками проблемних дітей.
Попередження застудних захворювань
Правила  поведінки  в  школі,  на  вулиці

Бесіда шкільного лікаря.
Відповіді на запитання дівчат про перехідний вік, особисту гігієну.
Статеве виховання.
Формування здорового способу життя.

Анкетування «Чи є у тебе мета в житті? Яка?»
 Конкурс  малюнків,  плакатів на  тему  «Кожна  дитина  має  право  на  …»
«Ні»!  шкідливим  звичкам
Правова та громадянська освіта.
«Громадянське суспільство — гарантія дотримання прав людини».
«Історія  виникнення  української  мови.  Перші  книги Київської  Русі»
Класна год.: День національної гвардії України.
День  української  писемності  та  мови День  Преподобного  Нестора  Літописця Печерського

16.11-20.11
Робота батьківського комітету.

Бесіда .
«Людина в автономній ситуації. Служби захисту населення».
Інструктаж  про  попередження  правопорушень та  відповідальності  за  їх  скоєння





Анкетування «Ставлення  учня до алкоголю , наркотиків».
Індивідуальні бесіди. Бесіда.«Мої сімейні обов’язки. Чим я допомагаю батькам».
Родинне виховання.


Контроль за зовнішнім виглядом учнів.
      Година спілкування
до Міжнародного дня толерантності
 «Толерантність.  Ставлення  людини  до  людини»                                      «Любов  до  ближнього – джерело  величі  людини»
Всесвітній  день  дитини
Проголошення  Генеральною  Асамблеєю  ООН  Декларації  прав  дитини  (1959)
День  Свободи  та  Гідності  в  Україні
23.11-27.11
Спостереження за реакцією батьків на оцінки школярів та записи у щоденниках.
Інструктаж з питань уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами.
 Правила  поведінки  в  громадських  місцях
Індивідуальні бесіди.
Робота з учнівськими щоденниками.



Участь  в  операції  «Зелена  хвиля»

Класна година
до Дня пам’яті жертв голодомору та політичних репресій
Бесіда: «Немає  прав  без  обов’язків»





Грудень
2015


Робота з батьками

Запобігання дитячого
травматизму

Індивідуальна виховна робота
з учнями

Самоврядування

Виховна
діяльність
Місячник морально – етичного та  валеологічного виховання
30.11-04.12
Засідання батьківського комітету.
Ділова гра з батьками «Уміння виховувати – це талант». Профілактика  респіраторних  захворювань  та  грипу.  Харчування  в  зимовий  період
Попередження застудних захворювань
Аналіз успішності  учнів. Індивідуальні бесіди з учнями з метою виявлення їхніх проблем.

Підготовка  до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом

Класна година до міжнародного Дня інвалідів
Формування здорового способу життя. «Чуйність  і  байдужість»
«Доки  СНІД  не  зупинів  нас…»
Цикл практичних занять “Умій сказати “Ні!”, якщо пригощають наркотиками”.
«Убезпечення від ВІЛ і
СНІД у». 
07.12-11.12
Бесіди з батьками проблемних дітей
Правила  поведінки  на  дорозі  під  час  ожеледиці. Поведінка  на  кризі  
Інфекційні захворювання. Як захистити себе?
 Спостереження та оцінка організаційних здібностей , громадських вчинків учнів
День Збройних  Сил  України
Участь у акції «Милосердя»,
благодійній акції «Діти допомагають дітям»
 Всесвітній  день  волонтерів

Брейн-ринг до міжнародного Дня прав людини
Виховна година з валеології
«Захисники  України»


14.12-18.12
Засідання батьківського комітету.
Підготовка до новорічних свят

Поведінка на воді та кризі.
Як  запобігти  обмороженню  та  переохолодженню.  Перша  допомога
Провести тренінг
«Створення комфортного психологічного стану».






Підготовка до новорічних свят
День  Святого  Чудотворця  Миколая

«У  здоровому  тілі – здоровий  дух»  «Зроби  свій  вибір  на  користь  здоров’я»
Екологічне виховання.
Участь у природоохоронних акціях «Ялинка», «Зимуючі птахи»  «Лебідь»
21.12-29.12
Батьківські збори.
1.      Про результати навчання за перший семестр.
2.      Трудове виховання і професійна орієнтація старших підлітків.
2.Обговорення плану роботи на канікули та другий семестр.


Бесіда – інструктаж
Правила  поведінки  в  громадських  місцях.  Обережно!  Петарди  та  вибухонебезпечні  пристрої.  Інструктаж  перед зимовими  канікулами
Провести бесіду з   профілактики правопорушень
Підготовка до новорічних свят
«На  передодні  Нового  року»

Комментариев нет:

Отправить комментарий